Trącić Myszką 2012

/ [20.02.2012] Sprzedawać w realu, czy w sieci?

< wróć do listy

Już dziś w sieci powstają wzorce naszych zachowań i przyzwyczajeń. WEB 3.0 będzie działał w oparciu o behawioralne modele naszych osobowości, chcemy ciągłej pomocy ze strony wyszukiwarek sieciowych, a jednocześnie pragniemy zachować maksimum prywatności.
Z drugiej strony, to pokolenie dzisiejszych 30 - 40 latków ma takie opory, młodzież nie obawia się ujawniania danych w Internecie. Jak w tych warunkach skutecznie sprzedawać towary, jak docierać do klienta, który ma coraz wyższe wymagania. Jak sprostać wymaganiom odbiorców przy coraz ostrzejszej konkurencji, czym jest kampania e-mailowa i kiedy jest skuteczna?. W dzisiejszym magazynie komputerowym opowiemy o tym, co dzieje się na rynku samochodowym, a naszymi gośćmi będą Krystian Kozanecki, Dawid Katoła i Marcin Kaczmarek z Consileon Polska.

Posłuchaj audycji Jarosława Daleckiego.

Eksperci w studiu podczas audycji - fot JD

Jak sprzedać samochód ... komputerowe sposoby sprzedaży w XXI wieku

Nasz profil w sieci - sprzedawanie i kupowanie w Trącić Myszką

Żródła spamu - styczeń 2012 - archiwum klp.

Globalne badanie Kaspersky Lab ujawniło, że przeciętna polska rodzina posiada więcej niż 3 osobiste urządzenia elektroniczne z dostępem do internetu, oraz możliwością przechowywania dużych ilości danych. Najbardziej gadżeciarskim narodem jest jednak Arabia Saudyjska, w której na jedno gospodarstwo domowe przypada 4,3 takich urządzeń. Najmniej nowoczesnych zabawek posiadają Rumuni - odsetek dla tego państwa wynosi 2,6.

Krystian Kozanecki - nasz ekspert.

Dawid Katoła - nasz ekspert.

State of Mobility Survey 2012

Symantec przedstawił wyniki globalnego badania State of Mobility Survey 2012, które wskazują na przełom w popularyzacji rozwiązań mobilnych na całym świecie. Firmy w coraz większym stopniu korzystają z aplikacji mobilnych: 84 proc. polskich przedsiębiorstw przynajmniej rozważa wdrożenie niestandardowych aplikacji mobilnych, a 47 proc. już je wdraża lub wdrożyła.
W skali globalnej, niemal połowa respondentów przyznała że mobilność sprawia poważne problemy. Ponadto, 41 proc. badanych w Polsce określiło urządzenia mobilne jako jedno z trzech największych zagrożeń IT. W obliczu tych wyzwań działy IT starają się zachować równowagę między korzyściami a ryzykiem związanym z technologiami mobilnymi. Dlatego też zmieniają swoje podejście do mobilności, aby zapewnić większą elastyczność biznesową, wyższą produktywność i efektywność personelu.
-„Jesteśmy pod wrażeniem tempa, w jakim firmy wdrażają aplikacje mobilne — powiedział CJ Desai, starszy wiceprezes Endpoint and Mobility Group, Symantec. — Przejście od odrzucania urządzeń mobilnych do aktywnego dystrybuowania i opracowywania aplikacji, stwarza zupełnie nowe wyzwania dla personelu IT. Cieszyć może to, że jeśli chodzi o bezpieczeństwo, większość decydentów w firmach nie myśli w prostych kategoriach zgubionych lub skradzionych telefonów".
Badanie State of Mobility definiuje wyzwania, z jakimi zmagają się przedsiębiorstwa w czasach „mobilnego przełomu", a jednocześnie pokazuje, jak osoby odpowiedzialne za decyzje w zakresie IT postrzegają zagrożenia związane z mobilnością. W sondażu tym wzięło udział ponad 6000 z 43 państw, w tym 100 z Polski.