W najbliższej audycji podcastu komputerowego Trącić myszką 16 lutego 2009 o godzinie 22:05 tematem będzie marketing internetowy. Porozmawiamy o wpływie kryzysu na rozwój reklamy internetowej, potencjale branży reklamowej i nowych sposobach dotarcia do klientów jak reklama behawioralna. Doradzimy co zrobić aby uzyskać maksymalną skuteczność przekazu reklamowego. Powiemy też o przyszłości rynku domen internetowych w Polsce. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie kiedy internet stanie się platformą jednoczącą wszystkie metody reklamy w mediach i czy klasyczne formy reklamy przestaną istnieć? Naszymi gośćmi będą Jarosław Sobolewski z Interactive Advertising Bureau Polska, Mariusz Jańczuk - szook.pl i Marcin Zmaczyński Az.pl.
Zajęcia o bezpieczeństwie w sieci - 1B podczas zajęć - foto archiwum US.
Poznawanie komputera najlepiej rozpocząć od rozbierania - fot JD
Zajęcia o bezpieczeństwie w sieci - 1C podczas zajęć - foto archiwum US.