Trącić Myszką 2012

/ [8.10.2012] Gekon w naszym domu.

< wróć do listy

Pierwsza w Polsce konferencja Social Enterprise

NoNoobs.pl S.A. organizuje pierwszą w Polsce konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.
Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych szybko zmienia komunikację firm ze swoimi klientami, stawia nowe wyzwania przed działami sprzedaży, marketingu czy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Pojawiła się ogromna ilość nowych narzędzi i sposobów dotarcia, które stały się kluczowe w utrzymywaniu relacji, sprzedaży oraz budowaniu społeczności wokół marek, produktów czy usług. Social CRM, social commerce, social pr, social hr, crowdfunding, crowdsourcing to tylko niektóre z najciekawszych trendów. Sukcesy Facebooka, Twittera, LinkedIn, YouTube czy NK świadczą o szybkim wzroście zaangażowania użytkowników i firm w przestrzeni społecznościowej. Zaawansowane narzędzia wsparcia dla firm tworzą tacy giganci oprogramowania biznesowego jak IBM, Salesforce.com czy SAP, którzy dostrzegają, że bycie social enterprise nie jest już trendem przyszłości, a koniecznością ad 2012. Konferencja Social Enterprise 2012, którą organizuje NoNoobs.pl S.A. w Warszawie ma odpowiedzieć na kluczowe pytania. Jak ma radzić sobie firma w tym dynamicznym świecie? Jak wykorzystywać social media wewnętrznie i zewnętrznie do zwiększania zaangażowania pracowników i klientów? Jak przekształcić firmę w social enterprise i jak stosować zaawansowane oprogramowanie wspierające? Jak czerpać wiedzę o firmie i produkcie z przestrzeni społecznej? Wreszcie, jak zwiększyć przychody i zyski dzięki rewolucji SM?

Ważnym blokiem podczas konferencji, którego partnerem merytorycznym jest platforma MillionYou.com, jest blok „Crowdsourcing", poświęcony narzędziu wykorzystywanym do twórczego angażowania konsumentów w świat marki. Na zaproszenie MillionYou.com oraz NoNoobs.pl S.A. do Polski przyjeżdżają expertci rynkowi. Z Nowego Jorku - Ted Rubin – specjalista ds. strategii w social marketingu, Chief Social Marketig Officer firmy Collective Bias, twórca terminu ROR (Return on Relationship), który ma fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności. Autor książki o tym samym tytule. W ramach bloku Crowdsourcing wygłosi on prezentację na temat znaczenia budowania przez marki trwałych relacji z konsumentem. Z Londynu - Christopher Lockwood, założyciel agencji consultingowej Generation Create, wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare, specjalista w dziedzinie branded content. W ramach bloku Crowdsourcing wygłosi prezentację na temat social oraz branded content.
„Crowdsourcing jest obecnie jednym z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej na świecie. Firmy zdając sobie sprawę z jego potencjału, prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie zjawiska w swoich działaniach marketingowych oddając tym samym promocję swoich marek w ręce konsumentów. Według Wall Street Journal oraz raportu Enterprise Crowdsourcing platformy crowdsourcing.org w 2011 roku dostarczyciele usług crowdsourcingowych odnotowali 75-procentowy wzrost przychodów do 376 mln USD, w porównaniu z 215 mln USD w 2010 i 141 mln USD w 2009. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie kampaniami crowdsourcingowymi także w Polsce.

Komputer dla ucznia

"Pierwszy Milion"

Gra jest skierowana zarówno do młodzieży, jak i dorosłych, a jej celem jest edukacja i promocja wiedzy w zakresie indywidualnego zarządzania kapitałem. Autorem gry jest Fundacja Kronenberga wspierająca działania na rzecz edukacji i rozwoju lokalnego. Realizację przedsięwzięcia powierzono firmie 3e internet software house.
Podczas rozgrywki gracz wciela się w jedną z ośmiu dostępnych w grze postaci. Jego zadaniem jest zdobycie tytułowego pierwszego miliona złotych poprzez podejmowanie różnorodnych decyzji inwestycyjnych. Oprócz zarządzania finansami gra uwzględnia inne aspekty takie jak: utrzymanie odpowiedniego standardu życia, kariery zawodowej, zdarzeń losowych itd.
"Położyliśmy duży nacisk na możliwie realne odwzorowanie mechanizmów rynkowych. Bazując na merytorycznej wiedzy specjalistów Fundacji Kronenberga, stworzyliśmy algorytm, który oprócz symulacji koniunktury rynkowej pokazuje w uproszczony sposób zachowanie większości popularnych instrumentów finansowych, takich jak akcje, jednostki funduszy inwestycyjnych, obligacje, kredyty i wiele innych. Cieszymy się, że szczególnie w świetle ostatnich problemów inwestorów Amber Gold, mogliśmy wziąć udział w projekcie promującym wiedzę w tym zakresie. " Mówi Michał Rostocki, prezes zarządu 3e.
"Naszą intencją jest, aby poprzez zabawę Polacy poznali mechanizmy rządzące zarówno rynkiem finansowym, jak i specyfikę poszczególnych produktów. Zdobycie wiedzy finansowej pozwoli im rzetelnie ocenić ryzyko inwestycyjne i uniknąć nierealnych przedsięwzięć finansowych w realnym życiu. Ponadto wyedukowani obywatele odpowiednio wcześnie pomyślą o oszczędzaniu na emeryturę." mówi Krzysztof Kaczmar, Prezes Zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.

Elektroniczne kieszonkowe

World Cyber Games 2012

6 października Warszawa zamieni się w gamingową stolicę Polski, do której zjadą najlepsi gracze z całego kraju. 40 zawodników będzie walczyć o 10 miejsc uprawniających do wyjazdu na finał kultowego już turnieju World Cyber Games 2012, jaki odbędzie się w chińskim mieście Kunshan.
W Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się polski finał turnieju World Cyber Games 2012. Spośród ponad 1100 osób, które wzięły udział w eliminacjach on-line, finałowa 40 graczy będzie rywalizować w jednej z oficjalnych gier tegorocznych zawodów: FIFA 2012, StarCraft II, Warcraft III oraz World of Tanks. Tego dnia z pewnością nie zabraknie e-sportowych emocji, łez oraz wysokiego współczynnika APM (action per minute/akcja na minutę).
Jak co roku dla kibiców, organizatorzy przewidzieli szereg dodatkowych atrakcji. Z pewnością pozwolą one wszystkim poczuć prawdziwego ducha e-sportu. Każdy będzie mógł wziąć udział w licznych konkursach, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez firmę Samsung oraz partnerów WCG 2012. Cały turniej poprowadzi Marcin Prokop, prywatnie wielki fan gier wideo.
Dodatkowo czekają nas dwa przedpremierowe pokazy gier: „Medal of Honor Warfighter" oraz „Need for Speed Most Wanted".

Uczenie za darmo przez społeczność